In 2019 zagen we een enorme toestroom van duurzame beautymerken, en daar zijn we voor. Deze merken zijn zich bewust van hun belasting voor het milieu en zetten zich daarom in om onnodig afval te verminderen, waarbij ze hun producten vaak in plasticvrije verpakkingen onderbrengen. Sommigen geven zelfs iets terug aan liefdadigheidsinstellingen voor het milieu, ondersteunen het schoonmaken van de oceaan, recyclingprogramma’s en andere bewonderenswaardige inspanningen. Deenihan en Ta weten dat dit meer is dan alleen een voorbijgaande trend. Als zodanig voorspellen ze dat duurzaamheid ook in 2020 en daarna een serieus onderwerp van discussie zal blijven.
“Gewetensvolle productontwikkeling en duurzame inkoop worden in de branche niet meer onderhandelbaar, en daar ben ik blij mee”, zegt Deenihan. “Merken worden zich zeker meer bewust van de impact die ze op de aarde achterlaten en (de meeste!) Doen hun best om deze te verminderen. Het is de enige manier.”
‘Ik ben helemaal voor groene en duurzame schoonheid’, vervolgt Ta. “Het was een enorm onderwerp op het hoofdkantoor van Patrick Ta, dus kijk uit voor een verschuiving van ons. Maar ik ben momenteel dol op Honest Beauty en Kosas; ze doen echt geweldig werk om deze wereldwijde kwestie onder de aandacht te brengen, terwijl ze hun marketing behouden trendy! “
Wat dat betreft, we houden momenteel van Kosas 10 Second Eyeshadow ($ 28). Het is een vloeibare formule die een effect heeft zoals aquarelverf en uitdroogt om een prachtige, imperfecte afwerking te creëren. Probeer de blauwe tint, genaamd stikstof, om deel te nemen aan de bovengenoemde blauwe trend.
Comments